Minőség-, Környezet és Energiagazdálkodási Irányítási Rendszer - Az elégedett felhasználó és a megóvott környezet
A MIHŐ Kft. 2002-től működteti az ISO 9001 és 14001 integrált irányítási rendszerét, mely 2017-től az energiahatékonysága javításának céljából kiegészült az ISO 50001 szabvány szerinti Energiairányítási Rendszerrel.
Célok
- A minőségirányítás, a környezet védelme, az energiahatékonyság iránti elkötelezettség.
- Tevékenységek színvonalának állandó javítása minőség- és környezetvédelmi, energiahatékonysági szempontok figyelembevételével.
- A környezeti hatások, káros emissziók folyamatos csökkentése, a szennyezőanyag kibocsátás megelőzése, a keletkező veszélyes hulladékok mennyiségének minimalizálása, valamint az anyag-, és energiafelhasználás hatékonyságának javítása.
- Együttműködés a hatóságokkal a környezeti kockázatok és baleseti károk minimalizálása érdekében
- A minőségi-, környezetvédelmi-, és energiateljesítmény folyamatos fejlesztése, javítása, ellenőrzése, mind a már meglévő, mind az új folyamatok bevezetésénél.
- Szoros együttműködés az ügyfelekkel a minőség, környezetvédelem és energiahatékonyság elérése érdekében.
Környezetvédelem
A MIHŐ Kft. elkötelezett a környezetvédelem iránt. A miskolci távhőszolgáltatás közel 60%-ban megújuló energiák felhasználásával látja el ügyfeleit. Környezetirányítási rendszerének működtetésével folyamatosan nyomonköveti a szolgáltatás környezetre gyakorolt hatását és törekszik arra, hogy erőforrásait hatékonyan használja fel. Kazánházaiban - az előírásoknak megfelelően - rendszeresen emissziómérést végez, valamint üvegházhatású gáz kibocsátásáról évente jelentést tesz az illetékes Hatóság felé.
- A távhőszolgáltatás kényelmes.
- A távhőszolgáltatás biztonságos.
- A távhőszolgáltatás környezetbarát.
- A távhőszolgáltatás tiszta.
- A távhőellátás gazdaságos és versenyképes hőellátás.
Felhasználói Elégedettségi Felmérés
A MIHŐ Kft. 2019. évtől kezdődően, minden páratlan évben átfogó Felhasználói Elégedettségi Felmérést végez a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal koordinálásával.
A felmérés célja, hogy hiteles – az ügyfelek szubjektív értékítéletét hűen tükröző - visszajelzést kapjon tevékenységéről, mely elősegíti a szolgáltatás minőségének folyamatos fejlesztését.
A kutatás során az ügyfelek különböző kommunikációs csatornákon keresztül véleményezhetik pl. a szolgáltatás minőségét vagy az ügyfélszolgálat tevékenységét.
A felmérés eredményei meghatározzák a fejlesztendő területeket, melynek alapján a MIHŐ Kft. megteszi a szükséges intézkedéseket annak érdekében, hogy tovább javítsa az adott szakterület tevékenységét, ezáltal a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa ügyfelei számára.