December 14-től átmenetileg ZÁRVA tart a MIHŐ Kft. ügyfélszolgálati irodája

2020. 12. 10., cs – 11:33

A koronavírus védelmi intézkedések részeként, az ügyfeleink és munkatársaink egészségének, biztonságának megóvása érdekében, a Miskolc, Szemere Bertalan u. 5. sz alatt lévő MIHŐ Kft. ügyfélszolgálati irodájában a személyes ügyfélfogadás 2020. december 14-től, hétfőtől szünetel.

Kérjük, hogy december 14-től válassza a teljes kapacitással működő online ügyfélszolgálatot, a telefonos ügyfélszolgálatot, illetve eljuttathatja hozzánk megkeresését írásban, e-mail-ben, vagy postacímünkre. Számlái befizetéséhez sem szükséges kimozdulnia, javasoljuk az online átutalást.

Online elérhetőségek: ugyfel@miho.hu
Telefonos ügyfélszolgálatunk várja hívását: 46 501 740
Írásbeli kapcsolatfelvétel: 3534 Miskolc, Gagarin u. 52.

Amennyiben nem rendelkezik Netbankkal, javasoljuk a számlavezető pénzintézeténél a Netbank előfizetés megkötését vagy a csoportos beszedési megbízás kezdeményezését. Távhőszámláit befizetheti továbbá a MIHŐ Kft. honlapjáról az Online ügyintézés/Elektronikus számlázás menüpontban, ismertebb nevén a www.miszamla.hu felületen.

Tekintettel a kihirdetett veszélyhelyzetre, a biztonságos ügyintézés érdekében a postai sorban állás helyett javasoljuk a fenti befizetési módokat

A MIHŐ Kft. folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyezettel kapcsolatos fejleményeket, további intézkedést – szükség esetén – ennek ismeretében tesz.

Fogyasztóink közreműködését köszönjük.