Az ügyfélszolgálat alapvető feladata, hogy tevékenysége során a lehető legrövidebb idő alatt biztosítsa az ügyfelek bejelentéseinek feldolgozását, a panaszok, észrevételek, reklamációk szakszerű kivizsgálását. Az ügymenetre vonatkozó törvényi rendelkezések, önkormányzati rendeletek alkalmazásával, betartásával. Döntő szempont az ügyintézés hatékonysága és az ehhez szorosan kapcsolódó szakszerűség. Az eljárás folyamatában a gyorsaság és a megfelelő tájékoztatás releváns szempont.

Cím 3530 Miskolc, Szemere u. 5.
Levelezési cím 3510 Miskolc, Pf.: 587
Telefon +36 46 501 740

Ügyfélszolgálat nyitvatartási rend
hétfő, kedd, csütörtök 8:00-tól 15:30-ig
szerda 8:00-tól 20:00-ig
péntek 8:00-tól 12:00-ig
Pénztári nyitvatartási rend
hétfő, kedd, csütörtök 8:00-tól 15:15-ig
szerda 8:00-tól 19:45-ig
péntek 8:00-tól 11:45-ig

Pénzbefizetés csak a pénztári nyitvatartási órákban lehetséges.

 

Vegye fel velünk a kapcsolatot

A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező
Ezzel a mezővel korlátlan számú fájl tölthető fel.
100 MB korlát.
Engedélyezett típusok: gif, jpg, jpeg, png, tif, txt, rtf, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, avi, mov, mp3, mp4, rar, svg, zip.
100 MB limit per form.
CAPTCHA
8 + 4 =
A fenti művelet eredményét kell beírni. Például 1+3 esetén 4-et.
Ez a kérdés teszteli, hogy vajon ember-e a látogató, valamint megelőzi az automatikus kéretlen üzenetek beküldését.