2021. 08. 27., p – 08:43

A Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetsége (MaTáSzSz) a Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft-vel együttműködésben 2020. februárjában rendezte meg a Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok I. Rangadóját.

A szakmai program célja a jó gyakorlatok bemutatása, az ismeretek bővítése, hiszen az ügyfélszolgálati munkatársak a cég arcai az ő munkájuk, felkészültségük nagyban befolyásolja az ügyfelek elégedettségét, ezért szakmai képzésük, fejlesztésük kulcsfontosságú feladat.

Büszkén mondhatjuk el, hogy a 2020-as versenyen a MIHŐ Kft. ügyfélszolgálatának csapata első helyezést ért el és elnyerte a Legjobb Ügyfélszolgálat díját. A Legjobb Levél díja kategóriában szintén a MIHŐ Kft. csapata bizonyult a legjobbnak. Az eredmények bírtokában pedig jogosulttá váltunk a következő rangadó megrendezésére.

Örömünkre szolgál, hogy egy országos távhős megmérettetés házigazdája lehetünk. Az idei verseny szeptember 7-9. között kerül megrendezésre, ahol 7 távhőszolgáltató csapata száll majd versenybe a vándordíjért, amelyet 1 éven át birtokolhat a nyertes csapat.

Májusban kezdődtek meg az előkészületek a főszervező MATÁSZSZ-al, melyek során kiválasztásra került a rendezvény helyszíne, megkezdődött a versenyfeladatok kidolgozása.

Házigazdaként idén nem indíthatunk csapatot a versenyen, de az a megtiszteltetés ért, hogy mi dolgozhattuk ki a versenyfeladatokat egy mentor közreműködésével, ez a feladatalkotó bizottság a tavalyi nyertes csapatunk tagjaiból és a felkészítőikből áll.

A verseny feladatokat közösen megalkottuk és kíváncsian várjuk a csapatok megoldásait az elméleti és gyakorlati feladatok végrehajtásában. A gyakorlati feladat egy ügyfélszituáció lesz, melynek kitalálását mindannyian nagyon élveztük, a próbák során teljesen beleéltük magunkat a verseny helyzetbe, szinte ugyanazt az élményt nyújtotta mintha élesbe ment volna a feladat. A verseny elméleti része pedig két feladatból fog állni levélírásból és egy tesztből.

A versenyfeladatok úgy lettek összeállítva, hogy valós problémákat, panaszos szituációkat, helyzeteket modelleztünk le és a zsűrizés során az ügyfél szemüvegén keresztül fogjuk a megoldásokat értékelni szakmai, kommunikációs és egyéb szempontok alapján.

A zsűri munkája a szituációs és levélírás feladat esetében lesz összetett és izgalmas, mivel ebben a két versenyfeladatban nem lesz két egyforma megoldás, illetve több jó megoldás születhet.

A közös program legalább annyi új ismeretet tapasztalatot és élményt nyújt, mint maga a verseny, de minden csapat célja a győzelem. Itt is díjak kerülnek átadásra: a Legjobb Ügyfélszolgálat díja, a Legjobb Személyes Ügyfélszolgálat díja, a Legjobb Levél díja és a Legjobb Elméleti teszt díja kategóriában.

A rendezvényen a magas szakmai színvonalat a három tagú zsűri garantálja, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályának osztályvezetője, a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztályának osztályvezetője és a MIHŐ Kft. értékesítési vezetője.

A résztvevő csapatoknak sikeres versenyzést, hasznos tapasztalatokat, a vendégeinknek pedig jó szurkolást, kellemes időtöltést kívánunk. 

Képek