A Legjobb Ügyfélszolgálat díja és a Legjobb Levél díja kategóriában is a MIHŐ Kft. csapata bizonyult a legjobbnak.
A Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetsége a Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft-vel együttműködésben 2020. február 26-28-án Bükfürdőn megrendezte meg a Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok I. Rangadóját.
A Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok Rangadója a MaTáSzSz új szakmai programja, amelynek célja az ügyfélszolgálati szakma értékeinek és az alkalmazott jó gyakorlatoknak a bemutatása, az ismeretek bővítése és ezeknek köszönhetően az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása.
A Mesterfutamra kilenc távhőszolgáltatónak a csapata nevezett. Ezen a rangos versenyen részt vett a Miskolci Hőszolgáltató Kft. ügyfélszolgálata is. A verseny gyakorlati és elméleti részből állt.
A gyakorlati feladatban egy ügyfélszolgálati szituációt kellett megoldani a csapatok által választott ügyintézőnek, ahol egy színész játszotta el az ügyfél szerepét.
Az elméleti verseny két részből állt: teszt kitöltése és levélírás. Mind a két feladatot meghatározott időre kellett teljesíteni. A verseny feladatokat szakmai zsűri értékelte: a Magyar Energetikai és Közműszabályozási Hivatal Fogyasztóvédelmi Szabályozási Osztály Főosztályvezetője és a Vas Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály osztályvezetője.
A MIHŐ Kft. ügyfélszolgálatának csapata a Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok I. Rangadóján első helyezést ért el és elnyerte a Legjobb Ügyfélszolgálat díját. A Legjobb Levél díja kategóriában szintén a MIHŐ Kft. csapata bizonyult a legjobbnak.
A MIHŐ Kft. ügyfélszolgálatának csapatát Batta Krisztina és Hernádiné dr. Bónis Tímea képviselte.
A verseny második helyezettje a FŐTÁV Zrt, míg a harmadik a Debreceni Hőszolgáltató Zrt. lett.
Az eredmények bírtokában a MIHŐ Kft. elnyerte a Mesterfutam- Ügyfélszolgálatok II: Rangadójának rendezési jogát.