2020. június 2-től a távhőszolgáltatási ügyek, valamint a pénztári ki- és befizetések már személyesen is intézhetők a 3530 Miskolc, Szemere Bertalan u. 5. sz. alatt lévő ügyfélszolgálati irodában, a szokásos nyitvatartási időben:
- Hétfő, kedd, csütörtök: 8:00 órától 15:30 óráig
- Szerda: 8:00 órától 20:00 óráig
- Péntek: 8:00 órától – 12:00 óráig
Pénztári nyitvatartási rend:
- Hétfő, kedd, csütörtök: 8:00 órától 15:15 óráig
- Szerda: 8:00 órától 19:45 óráig
- Péntek: 8:00 órától – 11:45 óráig
Pénztári be – és kifizetés csak a pénztári nyitvatartási órákban lehetséges.
Az ügyfélszolgálat működése során ügyfeleink és munkatársaink egészségének megóvása érdekében, az alábbi biztonsági intézkedéseket kérjük betartani:
- Ügyfeleink, az ügyfélszolgálati iroda bejárata előtt sorban álláskor 1, 5 m távolságot tartsanak, melyet a járdán elhelyezett szalag jelöl.
- Az ügyféltérbe belépni kizárólag az arcra felhelyezett maszkban, vagy azt helyettesítő kendővel lehet, melyről az ügyfélnek kell gondoskodnia. Ezen eszközök nélkül a belépés nem engedélyezett!
- Az ügyféltérbe történő belépést követően, az ügyintézés megkezdése előtt mindenki köteles a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítő használatára.
- Egy-egy cég ügyfélpultjánál egy időben csak egy fogyasztó tartózkodhat, melyet a biztonsági őr koordinál.
Annak érdekében, hogy a még mindig fennálló járványveszélyt csökkenteni tudjuk, mindannyiunk érdekében kérjük Önöket a fenti intézkedések betartására, kérjük együttműködésüket és az esetlegesen megnövekedett várakozási idő miatti türelmüket.
A veszélyhelyzet fennállásának idejére az ügyfeleinknek továbbra is azt javasoljuk, hogy az ügyintézéshez elsősorban az elektronikus elérési módokat válasszák, és az ügyfélszolgálatot kizárólag abban az esetben keressék fel, ha az ügy jellege, típusa miatt az csak személyesen intézhető.