Első alkalommal 2020. februárjában került megrendezésre a Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok I. Rangadója melyen a MIHŐ Kft. ügyfélszolgálatának csapata első helyezést ért el, megnyerte a Legjobb Ügyfélszolgálat díját és a Legjobb Levél díja kategóriában szintén a MIHŐ Kft. csapata bizonyult a legjobbnak. Az eredmények bírtokában pedig jogosulttá váltunk a II. Rangadó megrendezésére 2021-ben. 2022. évben ismét jeleskedtek tudásukkal munkatársaink és újból a MIHŐ Kft. ügyfélszolgálati munkatársai nyerték el a "Legjobb Ügyfélszolgálat Díját" valamint a "Legjobb személyes Ügyfélszolgálat Díját" ezen neves rendezvényen. Elhoztuk még a Legjobb Tesztírók Díját is.
A versenyt az idei esztendőben Debrecenben tartották meg, melynek célja az ügyfélszolgálati szakma értékeinek és az alkalmazott jó gyakorlatainak bemutatása, az ismeretek bővítése.
Az izgalmas megmérettetés két napon át zajlott, elméleti, valamint több gyakorlati feladat megoldásából állt. 9 távhőszolgáltató cég munkatársa szállt versenybe a legjobbnak járó „Mesterfutam - Ügyfélszolgálatok Rangadója” vándordíjért, amelyet 1 éven át birtokolhat a nyertes csapat, majd jövőre újra összemérhetik tudásukat a csapatok a vándorkupa elnyeréséért.
A feladatok megoldását követően még aznap este, a gálavacsorát megelőzően került sor a versenyen résztvevő és helyezést elért csapatok ünnepélyes díjátadójára és megünneplésére.
A jó hangulat, kapcsolatépítés, szakmai tapasztalatcsere, fejlődési lehetőségek, közös tanulás, hazavihető élmények és ismeretek szerepelnek a kétnapos verseny összegzésében, amelyek a mindennapok munkáját, az ügyfelek jobb kiszolgálását segíthetik, ezzel az adott szolgáltató, valamint az egész szektor megítélésén javíthatnak.
Az elért eredményhez gartulálunk munkatársainknak és a felkészítő kollégáinknak!