Miskolctapolcán mérték össze tudásukat az ország legjobb ügyfélszolgálatosai. A kétnapos versenyen öt csapat vett részt. Az eredményhirdetés és a díjátadó kedden este volt, az összesített eredmény alapján a legjobbak a fővárosi BKM Nonprofit Zrt. munkatársai lettek.
A Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetsége által létrehozott Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok Rangadóját már negyedik alkalommal szervezték meg. Célja az ügyfélszolgálati szakma értékeinek képviselése és a jó gyakorlatok bemutatása, illetve az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása.
A verseny gyakorlati és elméleti részből állt. A gyakorlati feladatban egy ügyfélszolgálati szituációt kellett megoldani. A MIHŐ Kft. csapata már kétszer lett aranyérmes, azaz kapta meg a "Legjobb Ügyfélszolgálat Díját" és a jogot a találkozó megszervezésére. Ezért immár második alkalommal adott otthont a rangadónak Miskolc.
Elsőként Szopkó Tibor, Miskolc alpolgármestere köszöntötte a gálaesten a verseny résztvevőit.
- Kiemelte, hogy a távhőszolgáltatás az egyik legnagyobb potenciál a megújuló energiaforrások szempontjából Miskolcon, hiszen a geotermikus energia felhasználása jelentős. Ez az ágazat képes arra, hogy nagyban meghatározza a jövőt. A társadalmi elismertsége mellett természetesen az ügyfélszolgálati tevékenysége is kiemelkedő ennek a szektornak. Nagy büszkeség, hogy a MIHŐ Kft. dolgozói már kétszer is bebizonyították ezt a mesterfutamon – tette hozzá.
- Érdekes volt látni, hogy a szituációs gyakorlatban ugyanarra a problémára ki milyen megoldást adott, és hogy mennyire tudta kizárni a zavaró tényezőket – kezdte összegzését Birinyi Zsolt, a zsűri elnöke. A csoportos kreativitást igénylő feladatokban is nagyon jó eredmények születtek. Sok szempontból elemezték és több alternatívát is elfogadtak a feladatokra – hangsúlyozta.
Az öt résztvevő csapat mindegyike kiemelkedő volt valamiben, voltak, akik több díjat is bezsebeltek. Az összesített eredmények alapján a harmadik helyezett a Debreceni Hőszolgáltató Kft. csapata lett, a második helyet a PÉTÁV Pécsi Távfűtő Kft. kollegái szerezték meg, az első helyet és ezzel a vándorkupát pedig a BKM Nonprofit Zrt. lelkes ügyfélszolgálatosai kapták, a díjat a tavalyi győztes MIHŐ Kft. csapata adta át a legjobban teljesítő munkatársaknak.
Forrás: minap.hu