A Mesterfutam Ügyfélszolgálatok II. Rangadója a távhőszektorban egyedülálló kezdeményezésként, az ügyfélszolgálatokon dolgozók munkájának elismerésére jött létre. A szakmai program célja a jó gyakorlatok bemutatása, az ismeretek bővítése, hiszen az ügyfélszolgálati munkatársak a cég arcai az ő munkájuk, felkészültségük nagyban befolyásolja az ügyfelek elégedettségét, ezért szakmai képzésük, fejlesztésük kulcsfontosságú feladat.
Büszkén mondhatjuk el, hogy a 2020-as versenyen a MIHŐ Kft. ügyfélszolgálatának csapata első helyezést ért el és elnyerte a Legjobb Ügyfélszolgálat díját. A Legjobb Levél díja kategóriában szintén a MIHŐ Kft. csapata bizonyult a legjobbnak. Az eredmények bírtokában pedig jogosulttá váltunk a következő rangadó megrendezésére.
Örömünkre szolgált, hogy egy országos távhős megmérettetés házigazdája lehettünk. Az idei verseny szeptember 7-9. között került megrendezésre, ahol 7 távhőszolgáltató csapata szállt versenybe a vándordíjért, amelyet 1 éven át birtokolhat.
Az első napon a gyakorlati feladaté volt a főszerep, a csapatok egy-egy tagja szimulált ügyfélszituációban mutatta meg tudását. Második napon elméleti verseny zajlott, levélírás és szakmai teszt feladatok megoldását követően a versenyzők szakmai teljesítményét értékelte a zsűri, majd az elnyert díjakat ünnepélyes keretek között vehették át a győztes csapatok.
A verseny eredményei:
Az összesített pontszámok alapján az első három helyezettnek járó díjakat a következő szolgáltatók csapatai kapták.
- 1. helyezés: Debreceni Hőszolgáltató Zrt.
- 2. helyezés: FŐTÁV Nonprofit Zrt.
- 3. helyezés: Szegedi Távfűtő Kft.
A feladatonkénti szakmai díjak odaítélése az alábbiak szerint alakult:
- Legjobb elméleti teszt nyertes csapata: Barcika Szolg Kft.
- Legjobb levél nyertes csapata: Szegedi Távfűtő Kft.
- Legjobb személyes ügyfélszolgálat nyertes csapata: Debreceni Hőszolgáltató Zrt.
Közönségdíj: Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft.