Az ügyfélszolgálat alapvető feladata, hogy tevékenysége során a lehető legrövidebb idő alatt biztosítsa az ügyfelek bejelentéseinek feldolgozását, a panaszok, észrevételek, reklamációk szakszerű kivizsgálását. Az ügymenetre vonatkozó törvényi rendelkezések, önkormányzati rendeletek alkalmazásával, betartásával. Döntő szempont az ügyintézés hatékonysága és az ehhez szorosan kapcsolódó szakszerűség. Az eljárás folyamatában a gyorsaság és a megfelelő tájékoztatás releváns szempont.
| Cím | 3530 Miskolc Széchenyi u. 60. |
| Levelezési cím | 3510 Miskolc, Pf.: 587 |
| Telefon | +36 46 501 740 |
| Ügyfélszolgálat nyitvatartási rend | |
|---|---|
| hétfő, kedd, csütörtök | 8:00-tól 15:30-ig |
| szerda | 8:00-tól 20:00-ig |
| péntek | 8:00-tól 12:00-ig |
| Pénztári nyitvatartási rend | |
|---|---|
| hétfő, kedd, csütörtök | 8:00-tól 15:15-ig |
| szerda | 8:00-tól 19:45-ig |
| péntek | 8:00-tól 11:45-ig |
Pénzbefizetés csak a pénztári nyitvatartási órákban lehetséges kizárólag bankkártyával.